wtorek, 7 kwietnia 2015

kolejna wiosna...

jest tu wszystko i nic...jako że dzieci mi się pochorowały... to tak jak na grudzień nie zdołałam zrobić kalendarza adwentowego... tak teraz też wiele rzeczy uciekło nam pomiędzy palcami... to taki post bardziej na okrasę jak to się mówi... mało tu zajączków króliczków i tym podobnych ... ale za to dużo inspiracji... a że wiosna się rozpoczyna na dobre wraz z tym zimnym deszczem... i śniegiem mam kilka pomysłów... postaram się informować na bieżąco... ;)






























muminkami zaraziła nas Karolina choć moja Tosieńka charakterna jak Mała Mi... to i tak uwielbia Migotkę...
a dostępne są tutaj  przy okazji zamówiłam nietypowe foremki do pierników... kolejny fajny sklep w sieci...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polub Tochanę na Fb...