niedziela, 8 marca 2015

Manuela...

nałożoną mam farbę na łeb...
po co ja się farbuje???
ano po to... bo pewnie jakbym nie była blondynką to siwy bym miała łeb jak talala...
siedzę i przeglądam prasę... grubo przeterminowaną... gala... show... i tak dalej... ale zawsze znajdzie się jakaś perełka... i jest tym razem... Manuela...
no i ja tak czytam i się zastanawiam... bo wiecie bardzo ją lubię... czytuję...
ale ja to bym z nią w gatkę chyba nie stawała... feministką jest... a ja wielbię feminizm... i podziwiam... ale...
no właśnie ale... ja go zastosować nie potrafię... ale szansa jest bo Manuela pisze że każda z nas przede wszystkim musi sama wybierać... i jeśli ja wolę piec szarlotkę w domowym zaciszu... to ona mnie za to nie skarci... więc ja się tak dalej zastanawiam... i czytam... "że wiele kobiet traktuje swoich synów jak oblubieńców... i za ich pomocą odreagowuje niepowodzenia miłosne... tak zaprogramowani książęta szukają kobiety... która będzie im matkowała..." no dobra  to jak Tymon przestanie robić w  pieluchę to Niech go M. bierze na wychowanie...
czytam dalej... "...coraz częściej spotykam rodziców narzekających na dziewczynki które jako pierwsze całują chłopców... a dlaczego mają nie całować...? dlaczego mają nie okazywać uczuć...? ...tylko czekać aż ktoś je wybierze..."
zastanawiam się...
ja to już chyba nie mam na to wszystko siły...
wychowuję... ale tym samym uczę się na błędach...
chcę się na nich uczyć... do wszystkiego dochodzić sama...
jak będzie?... okaże się...
nie miałam wcześniej syna... mam córkę...
więc może syna wychowuję trochę tak jak córkę...?...

czytam... i zastanawiam się dalej...
"...z bajką o księciu konfrontujemy się najczęściej po urodzeniu dziecka...okazuje się... że książę nie nadaje się do pieluch i nocnego wstawania... bo nie był do tego wychowany... rodzina to nie spełnienie to udupienie talentu... oby pokolenie mojej córki było inne..."

bo ja to ją tak chyba czytam i podziwiam jakby z daleka... może za to że taka nie jestem... a chciałabym być (?)... a może to lepiej że ja taka nie jestem...

wypatruje nowego na horyzoncie...















cytat... wywiad z Manuelą Gretkowską...
prasa kolorowa...
jakiej pełno u fryzjera... ;)







1 komentarz:

Polub Tochanę na Fb...