wtorek, 3 maja 2016

mama...

z cyklu złote myśli...

"jesteś prawdziwą mamą... taką zwykłą... bo prawdziwa mama nie stroi się... wygląda tak jak ty... ma takie szare ubranko... takie trochę podarte... poszarpane... z dziurami... jakbyś założyła sukienkę... taką błyszczącą z cekinami to nie byłabyś prawdziwą mamą..."


tablet u nas tylko na weekend....
tak sobie myślę.............. niepotrzebny wynalazek...




alternatywa dla tabletu... zawsze wygrywa...
na szczęście...






z kotem rozmawia... i tylko w tej relacji taki czuły i zdecydowany zarazem...
czytaj najpierw przytula a później ciągnie za uszy...







jak to możliwe że Oni z jednej matki...
ogień i woda...
niebo i ziemia...
jasne i ciemne....
słodkie i gorzkie...




zaniedbałam cykl "Dzieci tu były..." 
to jest okno... w kuchni... przez które Tymon zagląda i woła "tatuuuum" widzi ojca w tym garażu no to jak ma nie przykleić do niego nosa...
mycie okien w domu w którym są dzieci... zbędna czynność...




jestem typową matką ok... zgadzam się... taką w łaszkach jak to Tośka zauważyła...
lubię sprzątać...
uwielbiam sprzątać...
to mnie uspokaja... szczególnie jak mnie M. do szewskiej pasji doprowadzi...
czytaj: biała gorączka... furia... amok... szał... wściekłość... irytacja...
wtedy jak ja się dorwę do kabiny prysznicowej... to jak w lustrze przeglądać się można...
lubię upiec ciasto... garnek wyszorować... soku swojskiego nawarzyć...
ale jak każdy człowiek mam swoje granice... i uciec od tej watahy czasami mi się uda... żeby nie zapomnieć że gdzieś poza chatą życie "normalne" się toczy...
co prawda kiedy ja tylko coś zaplanuję... to któreś z dzieciaków chore i nie ma zmiłuj się...
to temat na pracę badawczą... naprawdę...
statystyki powinny być prowadzone... dzieci czują wyjście rodzica z domu...
pamiętam... jak Tosia zwymiotowała na krawat taty kiedy on wystrojony w garnitur przed imprezą firmową chciał ją ucałować na pożegnanie...



no to jakby kto pytał Majówka 2016 matkę ominęła szerokim łukiem...
spróbujemy za rok...




skoro wyjście z chaty nigdy nie jest pewne...
matka robi zakupy przez internet...


Pan tu nie stał  TUTAJ
Spod lady TUTAJ
Bardzo rozsądnie TUTAJ


















2 komentarze:

Polub Tochanę na Fb...