piątek, 13 lutego 2015

ruchome piaski...

jaką my mamy plażę w środku zimy... polecam wszystkim dzieciakom które uwielbiają plastelinę...
piasek jest magiczny... przeczytałam na opakowaniu że ma właściwości relaksacyjne... ale wiedziałam o tym zanim to przeczytałam... jak mama przywołała mnie do porządku... " zostaw już ten piasek... kupiłaś go chyba dla siebie..." a ja nie potrafię przestać się nim bawić...
nie brudzi... nie klei się... łatwo go posprzątać... nawet z dywanu... ;)


piasek dostępny tutaj ... my mamy 2,5 kg...

a jego właściwości można zobaczyć tutaj




















2 komentarze:

  1. Na następne zimowanie na pewno kupię. Bo zaraz zacznie się sezon z piaskiem poza domem, nie możemy się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sezon na piach tuż tuż... i wiosna !!!!! nareszcie... ;)

    OdpowiedzUsuń

Polub Tochanę na Fb...